۱۳۹۳ شهریور ۱۲, چهارشنبه

طراحی حرفه ای و تخصصی کارت ویزیت

طراحی حرفه ای و تخصصی کارت ویزیت :

به عقیده کارشناشان علوم بازرگانی و مهندسین مجموعه طراحی طرحان ، دومین  رکن اساسی هر تجارت و تخصص ، داشتن یک کارت ویزیت حرفه‌ای و تأثیر گذار است.  یک کارت ویزیت زیبا به غیر از این که حس زیباشناسی مخاطب را تحریک می‌کند باعث می‌شود که تصویر بسیار مناسبی از شما و کسب و کارتان در ذهن وی حک شود و هر گاه جایی برند شما را می‌بیند و یا اسمی از شما و تخصصتان می‌شنود با نگاهی مثبت و تبسمی صمیمانه در مورد شما سخن بگوید و این امر کاملاً مشخص است که مهمترین رکن یک تجارت موفق ، مشتریان آن کسب و کار هستند و زمانی که شما یک تصویر زیبا در ذهن مخاطبتان دارید پس در شغلتان نیز به موفقیتی چشمگیر خواهید رسید. ما در مجموعه طرحان با توجه به نکات زیر طراحی یک کارت ویزیت جذاب و تأثیر گذار را یکی ازعوامل موفقیت یک تجارت می‌دانیم :
۱)      هر شغل یا تخصصی که دارید برای ثبت برند یا اسم‌تان در ذهن مخاطب نیاز به دو رکن اساسی دارید ۱ – لوگوی حرفه ای 2 - کارت ویزیت تأثیر گذار.
۲)      طراحی کارت ویزیت مقوله‌ای بسیار مهم و حساس است زیرا کارت ویزیت تابلوی تبلیغاتی شما در دستان مخاطب شماست.
۳)       استفاده از کارت ویزیت‌هایی با طراحی‌های غیر قابل قبول و پیش‌پا افتاده دو عیب اساسی دارد ۱ – شأن کاری شما را پایین آورده و تصویر تخصص شما را در ذهن مخاطب خراب می‌کند ۲ – اگر روزی به فکر طراحی یک کارت ویزیت خوب بیفتید ترمیم کردن آن تصویر ذهنی خراب بسیار زمان‌بر و پر هزینه خواهد بود.
۴)      به جز تجارت های کوچک و بزرگ و کسب و کار های عمومی هر فرد با تخصص و یا مهارتی خاص نیاز به یک کارت ویزیت دارد . زیرا رایج ترین و ساده ترین شیوه مطرح شدن در تجارت است


شما میتوانید لیست تعرفه طراحی  کارت ویزیت های مجموعه طراحی طرحان را مشاهده نمایید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر